מקום לחתונה קטנה

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן בחתונה קטנה ואינטימית בנוכחות חברים ובני משפחה. אחד הדברים החשובים ביותר במסגרת ההכנות לחתונה זה לבחור את המקום המתאים ביותר- כל הפרטים בכתבה הבאה מקום לחתונה קטנה.

החלטתם להתחתן והבנתם שאתם מעדיפים ליהנות מאווירה אינטימית לצד הקרובים שלכם? אם המשפחה שלכם קטנה או שפחות החלטתם על אירוע במקום קטן ישנם מספר פרמטרים חשובים שכדאי להביא בחשבון במסגרת הבחירה שלכם.

כל היתרונות של מקום לחתונה קטנה

בחרתם למסד את הקשר ואתם מעוניינים בחתונה אינטימית? יש לא מעט יתרונות בכך:

יחס אישי: מקום קטן מאפשר לכם לקבל יחס אישי וכך תדעו כי החתונה שלכם תהיה  מושלמת.

תשומת לב לכל הפרטים הקטנים: זאת ועוד, יש אפשרות לשים לב לכל הפרטים הגדולים והקטנים כאחד על מנת לתכנן את החתונה בצורה הטובה ביותר.

 חשוב ביותר להביא בחשבון את המקום לחתונה קטנה

חשוב ביותר להביא בחשבון את המיקום של המקום בו אתם מתכננים להתחתן, בייחוד כאשר מדובר באירוע אינטימית במיוחד. כאשר יש לכם מבחר קטן של אורחים, הרי חשוב ביותר לבחור את המקום המתאים ביותר לאורחים שלכם- זה שיאפשר לכם להגיע לאירוע שלכם בקלות יתרה והם לא ימצאו את עצמכם מסתובבים ברחבי הארץ בניסיון להגיע לחתונה שלכם. כך או אחרת, ההמלצה היא להתחשב באורחים שלכם כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע.

יש להביא בחשבון את הצוות של המקום

זאת ועוד, חשוב ביותר להביא בחשבון את הצוות של המקום בין אם מדובר על מנהלי המקום, מלצרים או מארחים. באירוע קטנה כוללת ברוב המקרים מספר מצומצם של אנשים ולכן חשוב ביותר להביא בחשבון כל אורח בחתונה שלכם ולוודא כי הם ירגישו בנוח במקום. חשוב ביותר לא לוותר על שיחה אישית עם הבעלים של המקום על מנת לוודא כי הם אכן מתאימים לאני מאמין שלכם ויש לכם אפשרות לבחור את המקום בו האורחים שלכם ירגישו בנוח.

חשוב לתת את הדעת על העיצוב

נוסף על כך, חשוב ביותר לתת את הדעת על נושא העיצוב. בבואכם לבחון מקומות שונים לאירוע אינטימית חשוב ביותר לתת את הדעת על העיצוב של המקום ולוודא כי העיצוב מתאים לכם. עיצוב נכון ומדויק יכול לשנות את כל האווירה ולהפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת ולכן חשוב ביותר להביא זאת בחשבון.

עוד חשוב להביא בחשבון את עניין הקייטרינג

אי אפשר לתכנן חתונה בלי להתייחס לקייטרינג ולכן חשוב ביותר לתת את הדעת על הנושא ולבחור את הקייטרינג הטוב ביותר. כאשר מדובר על מספר מצומצם של אורחים, חשוב ביותר לוודא כי האוכל יהיה מוקפד כמה שאפשר וטעים במיוחד. ניתן לבקש מהקייטרינג תפריט יצירתי וייחודי, זאת בגלל שאין צורך להכין מנות רבות בשל כמות האורחים המצומצמת בהשוואה לחתונה גדולה יותר. משמעות הדבר כי אפשר לתכנן את החתונה בדיוק כפי שמתכננים באירוע משפחתית ולחשוב על העדפות של האורחים שלכם.

בחנו את מסגרת התקציב שלכם

למרות העובדה כי מדובר באירוע אינטימית , עדיין חשוב ביותר להביא בחשבון את עניין של מסגרת התקציב. אמנם אירוע אינטימית אינה עולה כמו באירוע גדולה, אבל חשוב ביותר לבחון את ההיצע טרם קבלת ההחלטה. ישנם מקרים בהם חתונה אינטימית תעלה דווקא יותר מחתונה גדולה ויש להביא זאת בחשבון. כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע חשוב ביותר לוודא שלא תמצאו את עצמכם משלמים יותר אלא יש לבחור את המקום בו מציעים לכם את המחיר המתאים לצרכים שלכם ולא להפך.

קבלו חוות דעת על המקום

מצאתם את המקום המושלם? זה בדיוק הזמן לבקש חוות דעת מלקוחות קודמים על מנת לבחון את ההיצע. רגע לפני שאתם מחליטים היכן לחגוג את אירוע שלכם, חשוב ביותר לעצור ולקבל חוות דעת. חשוב ביותר להתייעץ עם כמה שיותר אנשים לפני קבלת ההחלטה על מנת לוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר.

רגע לפני סיום

אין ספק כי מדובר על אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים שלכם ולכן חשוב ביותר להביא בחשבון את המקומות השונים רגע לפני שאתם בוחרים מקום לאירוע שלכם.
חשוב ביותר להביא בחשבון פרמטרים כמו ניסיון, תודעת שירות ועוד על מנת לבחור את המקום המתאים לחתונה בלתי נשכחת.