חתונות קטנות בחורף

נדמה כי בתקופה האחרונה רבים מעדיפים לחגוג חתונה בצורה אינטימית, במיוחד כאשר מדובר על חתונה בחורף. חתונות קטנות בחורף הפכו בשנים האחרונות לטרנד בקרב זוגות רבים- כל הפרטים בכתבה הבאה .

 חתונות קטנות בחורף – הדבר האמיתי

אם בעבר זוגות רבים בחרו להתחתן בחורף באולמות גדולים, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הפוכה. ניתן לראות כי רבים בוחרים להינשא דווקא באווירה אינטימית בחוג המשפחה והחברים. דמיינו לכם את הסיטואציה בה אתם מכירים כל אחד ואחד ויודעים בדיוק כמה אורחים הגיעו לחתונה שלכם- אין ספק כי זה נהדר ואתם בהחלט יכולים לעבור בין האורחים ולדעת כי כל האנשים החשובים נמצאים בחתונה שלכם.

 לא הולכים לאיבוד חתונות קטנות בחורף

אם במתחם גדול לעיתים התחושה המתקבלת היא הליכה לאיבוד, הרי כאשר זה נוגע לחתונות קטנות, זה ממש לא כך.
חתונות קטנות בחורף מאפשרות לאורחים לדעת בדיוק היכן הם נמצאים ולא למצוא את עצמכם הולכים לאיבוד אלא בדיוק הפוך.

 מוזמנים ליהנות מהאירוע שלכם

בתכנון חתונה גדולה אתם עשויים למצוא את עצמכם לחוצים מסידורים שונים, בעוד חתונה קטנה מאפשרת לכם ליהנות ולדעת כי מדובר באירוע בו אתם לא צריכים להיות לחוצים אלא בדיוק להפך. בחתונה אינטימית תהיה לכם אפשרות לחגוג עם האנשים האהובים עליכם ולא עם אורחים שאתם ממש לא זוכרים את השם שלהם.

בלי חור בכיס

חתונות גדולות ידועות בתור אירוע שגורם לרבים חור בכיס, זאת בניגוד לחתונה אינטימית אשר כוללת מספר קטן של אורחים ועלות נמוכה יותר. אם אתם לא רוצים להגיע למצב בו יש לכם חור בכיס, הרי חתונה קטנה בהחלט עומדת על הפרק.

חשיבות סגנון אישי חתונות קטנות בחורף

אם הסגנון האישי חשוב לכם, הרי יש לכם אפשרות לעצב את המקום כפי שאתם רואים זאת. בחתונה אינטימית בעונת החורף יש לכם אפשרות לקחת את המושכות ולעצב את החתונה כפי שאתם חולמים.  זאת הזדמנות שלכם להפגין מקוריות.

 הגיעו לפגישה מקדימה

על מנת לדעת האם זה המקום המתאים עבורכם, ההמלצה היא להגיע למקום ולבחון את ההיצע. רק כאשר תגיעו למקום תהיה לכם אפשרות לבחון האם מדובר במקום מתאים עבורכם.

בחנו את תודעת השירות

כאשר מדובר על אירוע אינטימי כמו חתונות קטנות בחורף, חשוב ביותר לבחון את תודעת השירות של אנשי המקצוע במקום ולוודא כי מדובר באנשי שירות מהמעלה הראשונה. כאשר תגיעו למקום, כך תהיה לכם האפשרות לוודא כי מדובר באנשי שירות שהייתם רוצים שיקחו חלק באירוע שלכם.

בחנו את התאורה חתונות קטנות בחורף

נוסף על זאת, יש חשיבות עליונה לבחון את התאורה. כאשר מדובר על אירוע אינטימי כמו חתונה, הרי חשוב ביותר לוודא כי מדובר בתאורה איכותית במיוחד. מכאן, חשוב ביותר לבחון את התאורה ולוודא כי התאורה לא חזקה  מדי אלא מושלמת.

בחנו את התפריט

חתונה אינטימית בעונת החורף המשמעות היא אפשרות לעשות שימוש בירקות העונה ולהרכיב תפריט איכותי ביותר. קולינריה מהווה חלק מרכזי ביותר בחתונה ולכן כדאי לתת את הדעת על התפריט על מנת לבחון את ההיצע ולהרכיב תפריט בהתאם לשביעות הדעת שלכם ושל האורחים שלכם. ההמלצה היא להרכיב מנות בהתאם לקהל היעד- בין אם מדובר על טבעוניים או אוכלי בשר וכמובן להגיע לערב טעימות. במסגרת ערב טעימות תהיה לכם האפשרות לבחון את ההיצע וכך להחליט אילו מנות יכנסו לתפריט ואילו מנות יישארו מחוץ לתפריט.

בדקו את רמת הניקיון

זאת ועוד, חשוב ביותר לבחון את רמת הניקיון במקום על מנת לוודא כי מדובר ברמה גבוהה במיוחד. כאשר מדובר על אירוע אינטימי כמו חתונה, הרי כולם רוצים להגיע למקום שיהיה נעים לשהות בו מבחינת הניקיון ולכן חשוב ביותר להקפיד על הניקיון ולוודא כי יש צוות ניקיון האחראי על המלאכה.

האם יש חנייה מסודרת?

עוד דבר שיש לתת עליו את הדעת לגבי חתונה אינטימית זה עניין החנייה – חשוב לוודא כי יש חנייה בשפע לאורחים, בייחוד כאשר מדובר על אירוע אינטימי ובו חשוב שכל האורחים יהיו נוכחים.

תשלום

היום יש אפשרויות רבות לבחירת אולם ולכן חשוב ביותר לבחור את האולם המתאים ביותר מבחינת מסגרת תקציב. חשוב ביותר לקבוע מסגרת תקציב מתאימה ולוודא כי המקום כולל את מסגרת התקציב.