אולם לחתונה עד 200 איש

חתונה קטנה תכלול ברוב המקרים אולם לחתונה עד 200 איש.
בשנים האחרונות אין ספק כי חתונה קטנה נחשבת אינטימית והבחירה הטובה עבור מי שמעוניין לחגוג אירוע אינטימי בנוכחות בני משפחה וחברים.

 בדקו את רשימת המוזמנים אולם לחתונה עד 200 איש

רגע לפני שאתם מתחייבים, חשוב ביותר להרכיב את רשימת המוזמנים. חשוב ביותר להביא בחשבון את רשימת המוזמנים שלכם ולוודא כי אכן כל האנשים החשובים יהיו בחתונה שלכם.

בחנו את התאריך

בכל הקשור לתאריך, ההמלצה היא לשמור על ראש פתוח על מנת לא להגיע למצב של אכזבה. כאשר תהיו נעולים על תאריך, לא בטוח שהתאריך יהיה פנוי ולכן יש להביא בחשבון תאריכים אחרים.

התחייבות מינימלית

אם החלטתם על חתונה קטנה אינטימית, הרי חשוב ביותר להתחייב על כמות מסוימת של אורחים. עם זאת, להוריד אורחים מהרשימה זה כבר סיפור אחר שיש להביא בחשבון.

הקפידו לחתום על חוזה אחרי שראיתם את האולם

חשוב ביותר להקפיד ולחתום על חוזה כאשר ראיתם את האולם. רק לאחר שראיתם את האולם תהיה לכם האפשרות לדעת מה האולם כולל ולכן חשוב ביותר להביא זאת מראש. לעומת זאת, כאשר לא ראיתם את האולם, הרי לא תדעו למה לצפות ולכן חשוב ביותר להביא זאת מראש.

הקפידו לערוך ערב טעימות אולם לחתונה עד 200 איש

על מנת לוודא כי המנות טעימות לכם ולאורחים שלכם, ההמלצה היא לא לחכות לרגע האחרון ולערוך ערב טעימות במסגרתו תהיה לכם אפשרות לטעום כמה מהמנות בתפריט ולבנות תפריט בהתאם. אם תצטרכו לשדרג את התפריט, הרי תדעו כיצד לעשות זאת אחרי ערב הטעימות. ההמלצה היא להגיע עם אנשים שאתם סומכים על הטעם הקולינרי שלכם על מנת לבחון את ההיצע.

מוזמנים לקרוא ביקורות על המקום

ההמלצה היא לא לחתום על החוזה  לפני שקראתם ביקורות על המקום. תתפלאו כמה אתם יכולים לדעת על המקום כאשר תקראו. כאשר תקראו מידע רב כך תהיו מגובשים יותר ותהיה לכם האפשרות לדעת בדיוק מה אתם מחפשים והאם המקום עונה על הציפיות שלכם. מאידך, אם תגיעו למקום ללא אפשרות לקרוא, הרי תהיו חסרי מידע והדבר ישפיע על האירוע שלכם.

דאגו לסידורי הסעות

במידה  ומדובר באולם הממוקם רחוק מהאורחים שלכם, הרי חשוב ביותר לדאוג לסידורי הסעות. כאשר תדאגו לסידורי הסעות, כך תהיה לכם האפשרות לדאוג לאורחים שלכם ולא לחשוש כי מישהו מהאורחים לא יגיע לחתונה שלכם. כאשר מדובר על חתונה אינטימית, הרי זה חשוב במיוחד לוודא שכל האורחים שלכם יגיעו לאירוע.

חפשו המלצות אולם לחתונה עד 200 איש

נוסף על כך, חשוב ביותר לאסוף, כמה שיותר המלצות על המקום טרם הבחירה ולכן כדאי לכם להתייעץ עם אנשים קרובים אליכם על מנת למצוא את האולם המתאים ביותר.

  הגיעו מוכנים עם כל השאלות החשובות 

חתונה זה אירוע של פעם אחת בחיים ולכן חשוב ביותר להגיע מוכנים לאירוע כמה שיותר. מכאן, חשוב ביותר להגיע מוכנים ככל האפשר עם רשימת שאלות על מנת שתהיה  לכם האפשרות לבחון את ההיצע. מהן השאלות החשובות:

  • האם לאולם יש את כל הרישיונות המתאימים
  • האם אולם לחתונה עד 200 איש יש כשרות?
  • מה מחיר המנות?
  • האם אלכוהול כלול במחיר המנות?
  • האם יש אפשרות לרכוש חבילת אלכוהול דרך האולם?
  • האם העיצוב של האולם כלול במחיר?
  • שעת סיום והתחלת האירוע.
  • מה לגבי מנות ילדים?
  • מה מספר האנשים שיושבים בשולחן?
  •  מה המדיניות לגבי דמי ביטולים?
  •  האם קיים גנרטור חירום במקרה שיש הפסקת חשמל?
  • האם יש חדר חתן וכלה?

חשוב ביותר לעבור על כל הסעיפים ברמה פרטנית על מנת שלא יהיו לכם הפתעות ותדעו לקראת מה אתם עומדיםבבחירת אולם לחתונה עד 200 איש.
אירוע כמו חתונה נחשב לפסגת החלומות של החתן והכלה ולכן חשוב ביותר להביא בחשבון את ההכנות לקראת האירוע ולוודא כי הכל מתנהל כמו שצריך. שימו לב, אם משהו אינו נראה לכם, הרי אל תתביישו לדון על כך בנוכחות הבעלים של האולם על מנת שהכל יהיה כפי המתוכנן ברמה הגבוהה ביותר.

 רגע לפני סיום

אין ספק כי ארגון חתונה אינטימית מחייב אתכם לשאול את כל השאלות המדויקות על מנת שהאירוע יתרחש על הצד הטוב ביותר. כאשר תארגנו אירוע ברמה הגבוהה, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי האורחים שלכם יהיו מרוצים. מכאן, חשוב ביותר לוודא כי בחרתם את האולם האיכותי ביותר.